Mededelingen Mededelingen
© copyright s.v.Tivoli

NIEUWS

Passend voetbal: Voetballen met een beperking

Maak kennis met negen bevlogen voetballers met een beperking en oordeel zelf over 'passend voetbal'.  Ga voor meer informatie over aangepast voetbal naar http://www.knvb.nl/competities/amateurvoetbal/G-voetbal

Online-Albums

Bijna alle foto’s en films staan sinds 19/01/15 in online-albums. We zaten wat te schipperen met het geheugen waardoor de foto’s en films een beetje versnipperd stonden opgeslagen. We hebben het geheugen nu uitgebreid naar 100 GB en kunnen dus weer even vooruit en alles staat nu overzichtelijk bij elkaar. De fotogalery’s of films zijn normaal te benaderen via het verslag van de wedstrijd of activiteit maar ook rechtstreeks. Voor rechtstreeks ga je naar “Media & Archief” - “Archief & Historie” en vervolgens naar Fotos ‘& Filmalbums.

Over Sportplezier & KNVB-nieuws en info

Nog maar 8 strafcodes

Tuchtzaken amateurvoetbal kent per seizoen 2014/’15 nog maar acht strafcodes. Welke zijn dit? De KNVB maakt deze codes extra duidelijk via bijgaande video’s, evenals via overzichtelijke illustraties die de verenigingen en scheidsrechters zelf kunnen downloaden en/of printen. Lees het gehele bericht.

Archief Teamfoto’s

Er is een begin gemaakt om teamfoto’s van heden en verleden op onze website te zetten. Er zijn nog voldoende teamfoto’s in omloop om hierbij te zetten maar dat kost even tijd. Mocht u iets vinden bij de foto’s wat volgens u niet klopt of u heeft een foto die we nog niet hebben graag even een seintje naar de webbeheerder of clubbladredactie. Op dit moment ontbreken er nog veel namen van spelers maar ook het team en in welk seizoen de foto is genomen. Staat er een vraagteken of een achter z’n hoofd krabbende smiley dan is het niet geheel zeker of deze gegevens juist zijn. Mocht u het wel weten dan zijn we u zeer erkentelijk als u die aan ons wilt mailen.  Willemweb@svtivolivoetbal.nl  of  svtivoliclubblad@zonnet.nl U kunt de teamfoto’s vinden onder [Media & ..] [archief & historie] [Fotoalbums] [Archief Teamfoto’s] of klik op deze link. Veel plezier. Sinds 9/9/13 zijn nieuwe foto’s geplaats vanaf dia.nr.116. Voor sommige foto’s zullen we het geheugen van zeer oude Tivoliaanse knarren moeten raadplegen en misschien ook wel een Archeoloog ;). Dank aan Leo van den Belt die ons 3 namen voor dia nr.5 mailde. 06-2014 Ook dank aan Rob van Bussel die ons ongeveer 35 namen mailde. Wie volgt om het compleet te krijgen.

Spreuk van de ....

Aanvang competitie veldvoetbal Zuid I 2015/16

Jeugdvoetbal - categorie A : zaterdag 5 september 2015 - categorie B : zaterdag 12 september 2015 Seniorenvoetbal - categorie A : zaterdag 5 en zondag 6 september 2015 - categorie B : zaterdag 12 en zondag 13 september 2015 KNVB-beker - speeldag 1 : weekeinde van 22/23 augustus 2015 - speeldag 2 : dinsdag 25 augustus 2015, 18.30 uur - speeldag 3 : weekeinde van 29/30 augustus 2015 Overige cat-bekerwedstrijden klik op: